سیلورلایت | Silverlight

سیلورلایت | Silverlight

سیلورلایت | Silverlight

سیلورلایت | Silverlight

تاخیر در انتشار نهایی VS 2010

شرکت مایکروسافت که قرار بود 22 مارس 2010 ویژوال استودیو 2010 و دات نت فریم ورک 4.0 را به صورت محصول نهایی روانه بازار کند، اعلام کرده است که با تاخیر چند هفته ای و ارائه نسخه کاندیدای انتشار (Release Candidate) قصد دارد در افزایش کارایی محصول نهایی خود گام موثری بردارد.

Somasegar نائب رئیس بخش تولید مایکروسافت در وبلاگ خود با اشاره به این موضوع از سیل عظیم فیدبک های توسعه دهندگان از سرتاسر جهان خبر داده است که در رابطه با حافظه مجازی و کارایی ویژوال استودیو 2010 نظر داده اند. این امر موجب شده است که مایکروسافت در تاریخ انتشار نهایی ویژوال استودیو 2010 تجدید نظر کند و با اختصاص زمان بیشتر کارایی محصول نهایی خود را به حداکثری برساند. برای حصول اطمینان از تغییرات اعمال شده بر روی نسخه بتا 2 که چندی پیش در ماه اکتبر ارائه شد، انتشار نسخه RC در ماه فوریه 2010 در برنامه زمانبندی انتشار محصول ویژوال استودیو 2010 قرار داده شده است.
در این خصوص Somasegar در وبلاگ خود نوشته است: " با این تغییرات می خواهیم مطمئن باشیم که با حفظ کیفیت بسیار بالای محصول در ارتقای کارایی آن موفق بوده ایم. در نتیجه قصد داریم طول دوره آزمایشی (بتا) محصول را افزایش داده که با انتشار نسخه RC تحت لیسانس "go live" همراه خواهد بود. این انتشار به صورت عمومی برای ماه فوریه زمانبندی شده است."
از زمان انتشار نسخه بتا 1 در ماه می کاربرانی که این نسخه را آزمایش کرده بودند از کارایی آن ابزار نگرانی کرده اند. این امر موجب واکنش تیم طراح شد. بنا به نوشته Somasegar انعکاس فیدبک های کاربران در نسخه بتا 2 نشان از رضایت آنها و اعمال تغییرات عمده بوده است. او می نویسد:" برمبنای شنیده های ما، لازم است که کار بیشتری در طول چند ماه باقیمانده انجام دهیم. تیم مهندسی ما تمام تلاش خود را برای ارتقای کارایی محصول انجام می دهد. ما پیشرفت بزرگی در فاصله ارائه دو محصول بتا داشته ایم. از آنجایی که هدف انتشار RC دریافت فیدبک های بیشتر از سوی شماست، بنابراین تیم طراح برای پاسخ گویی به آنها و اعمال تغییرات احتمالی به مدت زمانی نیاز خواهد داشت. از این رو ما زمان انتشار نهایی محصول را اندکی جابجا کرده ایم."
منبع : PersiaDevelopers

نظرات 1 + ارسال نظر
Bozorgtarin Systeme Upload Iranian جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.irupload.ir

Salam
Omidvaram ke haleton khoobe khooob bashe.
Webe jalebi darid ,
age ye vaghti khastid aksi roye net montasher konid , site uploade ma ba emkanate vizhe va balatarin sorate load va hostinge besyar motmaen va ghavi, mizabane daemiee akshaye shomast.
Hatman be site ma sar bezanid.
Movaffagh bashid.
Bozorgtarin Systeme Upload Iranian

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد