سیلورلایت | Silverlight

سیلورلایت | Silverlight

سیلورلایت | Silverlight

سیلورلایت | Silverlight

ایجاد Presentation به صورت آنلاین

این سایت با استفاده از سیلورلایت ۲ توسعه داده شده است و به کمک آن می توانید یک Presentation  با فرمت سیلورلایت ایجاد کنید تا نهایت بتوانید به صورت تحت وب آن را برای دیگران ارائه بدهید.


می توانبد از لینک زیر سایت مورد نظر را مشاهد کنید.
کلیک کنید

نکته : اگر بعد از باز شدن صفحه مورد نظر در مرورگر خود تصویر زبر را مشاهده کردید نشانگر آن است که پلاگین سیلورلایت بر روی مرورگر شما نصب نیست می توانید از قسمت Quick Download پلاگین مورد نظر را دانلود کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
Yinviz شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.yinviz.com

salam
dooost dari moche doosteto to yahoo begiri? ya inke kolli dooste jadid to yahoo peyda koni?
kafie ye sari be Yinviz bezani,
age khoshet omad ham Yinviz ro be dostat moarrefi kon ,
mersiii

محسن چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.dotnetsource.com

سلام
کجاهایی؟
چرا حواب آف نمیدی؟

سالم و سلامتی؟ نگرانت شدم ها! یه خبر از خودت بده.
تشکر

سعید درودی جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ق.ظ http://silverlight.blogsky.com

سلام آقای مرادی محترم
من سعید درودی هستم و حدود دو سال پیش وبلاگی به نام سیلورلایت ایجاد کردم و به دلیل مشکلات درسی و مشغول بودن به قالب سازی زیاد وقت نکردم که وبلاگم رو آپدیت بکنم تا اینکه وبلاگ شما رو دیدم خیلی خوشحال شدم
راستش یه پیشنهاد دارم واسه همکاری اگر موافق باشید با همدیگه در وبلاگ silverlight.blogsky.com کارکنیم اگر موفق بودیم یه قالب جدید واسش طراحی میکنم و یه دومین هم میخریم و از چند نفر دیگه هم دعوت میکنیم تا همکاری کنند
اگر موافقی من رو مطلع کن
با تشکر درودی

سلام خدمت شما جناب درودی
بابت تاخیر در پاسخ عذر می خوام
خیلی هم خوشحال می شم همکاری کنیم
چون جای یه سایت فعال تو این زمینه خیلی خالی هست
فقط اگر این دانشگاه ما رو اذیت نکنه
در هر صوررت من درخدمت هستم
بابت کپی قالب شما هم عذرخواهی می کنم

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد